UPOworld Plusieurs membres de l’UPO présenteront des travaux de recherches au 26e Congrès de l’Association internationale de Pédagogie universitaire (AIPU) à Rabat (Maroc), du 17 au 21 mai 2010.

Renaud Maes présentera également des travaux menés en collaboration avec le Service de Formation continue de l’ULB lors du 39e Congrès du réseau “European Universities Continuing Education Network” (EUCEN) à Rovaniemi (Finlande), du 27 au 30 mai 2010.

Several members of our group will present research results at the 26th Congress of the AIPU (Association internationale de Pédagogie universitaire) in Rabat (Maroc) (17-21 May 2010).

Renaud Maes will present other research works lead by the UPO and the Service de Formation continue (Continuing Education Service) at ULB during the 39th “European Universities Continuing Education Network” (EUCEN) Conference in Rovaniemi (Finland) (27-30 May 2010).